Ankieta 2

Data urodzenia *

Płeć *

Proszę, podaj swoją płeć.

Email *

Proszę, podaj mi swój email. Będzie on wykorzystywany w dalszej części mojej pracy na potrzeby opracowania statystycznego.

Nastawienie do marki Ikea *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Ikea *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Ikea, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Samsung *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Samsung *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Samsung, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Xiaomi *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Xiaomi *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Xiaomi, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Volvo *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Volvo *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Volvo, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Zara *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Zara *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Zara, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Microsoft *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Microsoft *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Microsoft, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość

Nastawienie do marki Škoda *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7, gdzie 1 (nie da się lubić) najmniejsze a 7 (da się lubić) to największe natężenie opinii.

Nastawienie do marki Škoda *

Proszę o wskazanie w skali od 1 do 7 swoje nastawienie do marki Škoda, wskazując wartość od 1 do 7, gdzie 1 oznacza najmniejsze a 7 oznacza największe natężenie opinii.

  1 2 3 4 5 6 7
Nie lubię/lubię:
Nieinteresująca/interesująca
Zła/dobra
Niska/wysoka jakość
Created with Perfect Survey

Statystyki - View the results